Język angielski
Język angielski 29.06 - 30.06.2020
Język angielski 15.06 - 19.06.2020 r.
Język angielski 08.06 - 12.06.2020 r.
Język angielski 1.06 - 5.06.2020 r.
Język angielski 25.05 - 29.05.2020 r.
Język angielski 18.05 - 22.05.2020 r.
Język angielski 11.05 - 15.05.2020 r.
Język angielski 04.05 - 08.05.2020 r.
Język angielski 27.04 - 30.04.2020 r.
Język angielski 20.04 - 24.04.2020 r.
Język angielski 14.04 - 17.04.2020 r.
Język angielski 06.04 - 10.04.2020 r.
Język angielski 1-3.04.2020 r.
HELLO, HELLO
Witam Was serdecznie w drugim tygodniu naszych wirtualnych zajęć.
Mam nadzieję, że podobały Wam się piosenki o dzikich zwierzętach. Ja nadal podśpiewuję piosenkę o słoniu.
Jeśli macie ochotę to oczywiście może być odpowiedni moment na przypomnienie sobie ich.
A jeśli macie ochotę na pracę plastyczną, to znalazłam taką oto ciekawą i łatwą do zrobienia papugę – pamiętacie jak jest papuga po angielsku?????.......... oczywiści PARROT
Ta Papuga z pewnością jest gadająca…. Może pobawicie się z rodzicami w powtarzanie angielskich słówek…. Do dzieła.
W tym tygodniu postanowiłam, że zostaniemy w temacie zwierząt, ale z dzikiej dżungli przenieśmy się na farmę.
Zajęcia zacznijmy od znanej Wam piosenki Hello!
Link do piosenki: https://www.youtube.com/watch?v=tVlcKp3bWH8
Musicie wiedzieć, że w języku angielskim zwierzęta wydają inne odgłosy niż w języku polskim. Brzmi śmiesznie…. Prawda…. Ale tak już jest. W świat odgłosów angielskich zwierząt najlepiej wprowadzi Was piosenka: The Animals On The Farm od Super Simple Songs
https://www.youtube.com/watch?v=zXEq-QO3xTg
The ducks on the farm say, “Quack, quack, quack.”
The mice on the farm say, “Squeak, squeak, squeak.”
The chickens on the farm say, “Cluck, cluck, cluck.”
“Quack. Squeak. Cluck.”
The pigs on the farm say, “Oink, oink, oink.”
The goats on the farm say “Meh, meh, meh.”
The sheep on the farm say “Baa, baa, baa.”
“Oink. Meh. Baa.”
The horses on the farm say, “Neigh, neigh, neigh.”
The cows on the farm say, “Moo, moo, moo.”
The roosters on the farm say, “Cock-a-doodle-doo.”
“Neigh. Moo. Cock-a-doodle-doo.”
“Neigh. Moo. Cock-a-doodle-doo.”
Let’s try it a little faster.
The ducks on the farm say, “Quack, quack, quack.”
The mice on the farm say, “Squeak, squeak, squeak.”
The chickens on the farm say, “Cluck, cluck, cluck.”
“Quack. Squeak. Cluck.”
Okay, a little faster.
The pigs on the farm say, “Oink, oink, oink.”
The goats on the farm say “Meh, meh, meh.”
The sheep on the farm say “Baa, baa, baa.”
“Oink. Meh. Baa.”
Okay, super fast!
The horses on the farm say, “Neigh, neigh, neigh.”
The cows on the farm say, “Moo, moo, moo.”
The roosters on the farm say, “Cock-a-doodle-doo”
“Neigh. Moo. Cock-a-doodle-doo.”
“Neigh. Moo. Cock-a-doodle-doo.”
Karty pracy do piosenki pobierzecie na stronie Super Simple
Pokolorujcie obrazki i spróbujcie wydać odgłos każdego zwierzaka (pamiętajcie, żeby to zrobić tak jak dzieci w Anglii)
https://supersimple.com/wp-content/uploads/the-animals-on-the-farm-worksheet-color-the-animals-741x524.png
Śpiewajcie piosenkę tyle razy, aż uda wam się nadążyć za „super Fast!”
Udanej zabawy.
Pozdrawiam
Pani Justynka
Zajęcia na pierwszy tydzień
Witam Was serdecznie
Prowadzenie zajęć z obcego języka online nie będzie proste, ale wierzę, że razem damy radę.
Domyślam się, że tylko niewielu z Was posługuje się biegle językiem angielskim, dlatego postaram się oprzeć zajęcia o dostępne filmy i piosenki z Internetu. Nie jestem w stanie wysłać Wam moich kart obrazkowych ale wyślę, to co znajdę w sieci. Jeśli nie macie możliwości wydrukować kart, można je narysować, nakleić dostępne naklejki, wyciąć z kolorowanki, gazety bądź odrysować z monitora czy książki…..
Damy radę!
Zajęcia powtarzajcie w miarę możliwości 2-3 razy, nawet codziennie, aby dzieci dobrze osłuchały się z piosenkami i słownictwem… one to naprawdę lubią.
Zajęcia zaczniemy od piosenki na powitanie HELLO!
Hello, hello, hello, how are you?
Hello, hello, hello, how are you?
I’m good.
I’m great!
I’m wonderful!
I’m good.
I’m great!
I’m wonderful!
Hello, hello, hello, how are you?
Hello, hello, hello, how are you?
I’m tired.
I’m hungry.
I’m not so good.
I’m tired.
I’m hungry.
I’m not so good.
Hello, hello, hello, how are you?
Hello, hello, hello, how are you?
Hello, hello, hello, how are you?
Hello, hello, hello, how are you?
Link do piosenki: https://www.youtube.com/watch?v=tVlcKp3bWH8
https://supersimple.com/downloads/hello-flashcards.pdf - tu znajdziecie karty obrazkowe, z których korzystałam na zajęciach
Strona Super Simple jest przeznaczona dla młodszych dzieci i przedszkolaki znajdą tu mnóstwo piosenek i zabaw dla siebie. Gorąco ją polecam.
Teraz przypomnijmy sobie piosenkę o Dżungli, którą ostatnio śpiewaliśmy i pokazywaliśmy
https://www.youtube.com/watch?v=GoSq-yZcJ-4
Dzieci mogą wykonać lornetki z rolek po papierze toaletowym, dzięki którym wypatrzą wszystkie zwierzęta zamieszkujące dżunglę… użyjcie maskotek, obrazków, rysunków
https://ekodziecko.com/lornetka-z-rolek-po-papierze-toaletowym
Kiedy już pamiętamy piosenkę to moją kolejną propozycją jest piosenka o słoniu – która skradła moje serce…. ale niestety nie zdążyłam jej pokazać dzieciom. Oto ona:
https://www.youtube.com/watch?v=nY3N_j6KmNE
Kanał Maple Leaf Learning Club także mogę Wam polecić. Tam znajdziecie flashcards (karty obrazkowe) użyta na filmie.
Po zajęciach dzieci mogą pomalować kolorowankę słonia lub stworzyć papierowe zwierzę, np. z rolki
Życzę udanej zabawy
pozdrawiam - Pani Justynka M.
W razie pytań proszę o kontakt
justyna.madejczyk@onet.eu